Nasz Miłosz

              No i znów zbliża się dla mnie czas plenerów malarskich. W tym roku zostałam zaproszona do Goleniowa, Kołobrzegu i Berlina. Oczywiście i jak co roku Kazimierz nad Wisłą. Mam nadzieję, że plenery będą dla mnie owocne i pełne niezapomnianych chwil.

Najbliższy to plener w Goleniowie. Przewodnim tematem prac malarskich będzie życie i twórczość Czesława Miłosza. Organizatorem  Ogólnopolskiego pleneru malarsko-rzeźbiarskiego pt „Nasz Miłosz” jest Goleniowski Dom Kultury w Goleniowie oraz Stowarzyszenie Twórców i Sympatyków Kultury przy KWP w Poznaniu.

Na plenerze będę pełniła rolę konsultanta artystycznego. Od momentu otrzymania regulaminu pleneru hasło „Nasz Miłosz” ciągle jest w mych myślach. Sięgnęłam dla przypomnienia do utworów poety by przelać na płótno sens twórczość Czesława Miłosza. W głowie mam pełno pomysłów. „Piosenka o porcelanie”, „Z okna”, „Schody”, „Obrazki” na pewno wykorzystam w moich pracach malarskich. A wiec do zobaczenia w Goleniowie J

foto. z albumu rodzinnego wykonane na plenerze malarskim w Goleniowie 2008

Skomentuj

